Menu

Jak schudnąć z rąk?

Grudzień 21, 2016 - ODCHUDZANIE
Jak schudnąć z rąk?

Nadmiar tkanki tłuszczowej szczególnie zauważalny jest w miejscach takie jak brzuch, pośladki, uda oraz biodra. Często jednak pojawia się w innych miejscach (w zależności od indywidualnych uwarunkowań).

Dzisiaj na tapetę bierzemy ręce, które wbrew pozorom bardzo często potrzebują odchudzenia. Grube palce, przedramię i obwisły biceps – jak sobie z tym radzić? Jak schudnąć z rąk? Jakie ćwiczenia i dietę zastosować? Na te oraz wiele innych pytań odpowiadamy w dalszej części dzisiejszej publikacji.

Dieta – podstawa odchudzania

Niewątpliwie, podstawą odchudzania jest zmiana nawyków żywieniowych. Aby móc spalić tkankę tłuszczową musimy dostarczać organizmowi zdecydowanie mniejszą ilość kalorii i materiału energetycznego oraz tłuszczu.

Jak powinna wyglądać dieta odchudzająca? Przede wszystkim jej bilans powinien odpowiadać zapotrzebowaniu danego organizmu. Należy uwzględnić: wzrost, tryb życia (siedzący/aktywny) oraz indywidualne uwarunkowania. By być maksymalnie precyzyjnym można skorzystać z usługi dietetyka, który nie dość, że ułoży nam dietę wedle naszych zaleceń (preferencje kulinarne/czas posiłków), to na dodatek będzie w stanie precyzyjnie określić zapotrzebowanie kaloryczne.

Trening – spalanie tkanki tłuszczowej

Niektórzy próbują odchudzać się bez treningu, co jak najbardziej jest możliwe. Niestety wówczas efekty przychodzą bardzo wolno, co często doprowadza do zaniechania ćwiczeń. Dlatego też, sugerujemy stworzenie harmonogramu treningowego i regularne ćwiczenia. To zagwarantuje organizmowi wyższy pobór energi, co w konsekwencji spowoduje wykorzystanie materiału zapasowego (spalanie tkanki tłuszczowej).

Jak powinien wyglądać trening? W zależności od możliwości naszego organizmu i jego ogólnej kondycji sugerujemy: naprzemienne marsze i trucht (dla osób dotychczas mało ruchliwych), trucht (dla osób średniozaawansowanych), naprzemienny trucht, marsz i sprinty (dla osób zaawansowanych). Dodatkowo, ćwiczenia biegowe można wspomagać ćwiczeniami siłowymi.

Dostosowując trening do odchudzania rąk sugerujemy wybór takich ćwiczeń jak: podciąganie na drążku (ogólnorozwojowe), szwedzkie pompki (triceps), pompki na kolanach (biceps) oraz zaginanie ramion do wewnątrz (przedramiona).

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *